Zrychlíme Vaše podnikání podle Vašich potřeb. V dnešní době je potřeba si stále upevňovat místo na trhu. Využijte možnosti a spolupracujte s profesionály.
Máme bohaté zkušenosti a víme, jak efektivně uchopit telemarketingovou kampaň.
- Máte plán na kampaň? Můžeme se sejít k nezávazné konzultaci a projít si možnosti.
- Nevíte, jak využít našich služeb? Nevadí. Můžeme Vám připravit možnosti spolupráce, které jsou individuální - víme, že vždy záleží na potřebě zákazníka:
- prodej produktu či služeb
- aktualizace databáze
- domlouvání schůzek pro obchodní team
- servisní hovory, spokojenost zákazníků
- chatové služby, zákaznické linky
- vymáhání pohledávek
- obsluha e-shopu
- a mnoho dalších služeb.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Mnoho společností opomíjí, jak je důležité pracovat se svými zákazníky, zanalyzovat získané informace a plně je využít ve prospěch své společnosti.
MÁTE OBCHODNÍ TEAM?
S kolika svými zákazníky jste pravidelně v kontaktu a víte o jejich potřebách? Z praxe vyplývá, že obchodník se plně věnuje svým VIP kontaktům a zbytek jeho databáze není plně využit. Přenechte kontakt a péči o tyto klienty nám.
SLUŽBY PRO OBSLUHU ZÁKAZNÍKŮ
Zákaznické centrum zajišťuje příjem objednávek Vámi nabízeného zboží nebo služeb prostřednictvím:
- telefonické objednávky
- objednávky elektronickou cestou, např. přes informační systém nebo eshop
- objednávky zasílané e-mailem
- objednávky zasílané faxem
VÝHODY SLUŽBY
- Profesionální a individuální přístup ke každému zákazníkovi
- Příjem a zpracování všech typů objednávek a žádostí
- Informace o dodacích termínech, případném nedoručení a výpadcích
MOŽNÉ VARIANTY SLUŽBY
- Informace o materiálových náhradách a novinkách na trhu
- Zajištění odpovědí na vaše dotazy
- Příjem a vyřizování reklamací a požadavků na záruční a pozáruční servis.