Podpora prodeje prostřednictvím zákaznického centra a elektronických médií
Naše zákaznické centrum tvoří velmi zkušený tým, který se podílel na mnoha projektech podpory prodeje. Dokázali jsme navýšit prodej jak u klientů z oblasti retailu, tak i mezi firemní klientelou. Poradili jsme si s různými produkty v různých oblastech podnikání naši partnerů - od jednoduchých kampaní pro úklidové firmy, sanitární služby, přes finanční a pojišťovací produkty, bezpečnostní agentury, IT produkty a technologie, reklamní služby, až po ocelové svitky tažené za studena...
Zkonzultujeme s vámi nejvhodnější strategii oslovení, zajistíme vhodnou cílovou skupinu, sestavíme časový harmonogram a vyzkoušíme na pilotním vzorku, podle kterého vyladíme celý proces.
Naše zákaznické centrum nabízí využití všech běžných komunikačních prostředků - hot chat, emailing, SMSky, telefonické oslovení, rozesílka tiskovin. V rámci kampaně můžeme směrovat klientelu na sociální sítě, kde je naše zákaznické centrum připraveno obsluhovat jak prezentační, tak i komunikační stránky.
Nejrozšířenější elektronická média jsou chaty a sociální sítě, zejména Facebook, Google +, Twitter.
Jedním z důvodů proč využívat sociální sítě (především v retail oblasti) je to, že dobře spravovaná firemní stránka na sociálních sítích umožňuje získávat nové zákazníky, informovat o produktech, službách nebo probíhajících akcích. Další velkou výhodou je možnost obousměrné komunikace, která umožňuje získat cennou zpětnou vazbu od zákazníků.
Již dávno neplatí, že sociální sítě využívají jen mladí. Sociální sítě jsou dnes místem, kde se scházejí všechny populační vrstvy. Jsou mezi nimi manažeři, podnikatelé, živnostníci, zaměstnanci, studenti i senioři.
Oproti klasickým webovým stránkám jsou sociální sítě:
- Efektivnější v získávání nových zákazníků
- Účinnější v komunikaci se zákazníky
- Intenzívnější v budování důvěryhodnosti firmy
- Snadnější a jednodušší na vytvoření a provoz
- S bezplatným hostingem
Naše nabídka služeb v oblasti sociálních sítí:
- Poradenská činnost v oblasti sociálních sítí: Facebook, Google+, Twitter
- Založení a dlouhodobá podpora firemních stránek na sociálních sítích
- Aktivní komunikace s fanoušky a publikování relevantního obsahu